Salgsbetingelser

Betaling
Det tilbys sikker betaling med Vipps via Vipps, og VISA/Mastercard/AMEX/Diners via Verifone.

Selger:

Zouq AS

Org.nr. 998 035 201

Pedersgata 12

Postadresse 2

4013 Stavanger, Norge

Kontaktperson   Rizwan Rafiq                          

E-post    [email protected] 

Mobil:    +47 959 177 56

Kjøper:

Personen som er registrert som kjøper i bestillingen.

Priser og merverdiavgift

Alle priser på nettstedet er i Norske Kroner (NOK) og inklusive merverdiavgift.

Frakt

Alle kjøp på/ved Zouq AS, med adresse Pedersgata 12 4013 Stavanger, Norge  avhentes lokalt på stedet. Frakt er derfor ikke relevant.

Betalingsvilkår

Du kan bruke VISA/Mastercard/AMEX/Diners og Vipps når du handler.

Selger kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra Selger til Kjøper

Dersom Kjøper bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan Selger reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen sendes.

Personopplysninger

Selger behandler persondata ifølge lov om personopplysninger. Se egen informasjon under Personvern i footer

Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre eksterne register. Zouq AS vil ikke selge eller videreformidle personopplysninger uten samtykke.

Kortinformasjon

Når du handler hos Selger blir betalingen behandlet av Elavon, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Avbestilling

Kostnadsfri avbestilling på take-away frem til maten er produsert (45 min før).

Cateringordre kan kostnadsfritt avbestilles 3 dager før.

Bordreservasjoner kan kostnadsfritt avbestilles dagen før.

Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Selger skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Selger vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (Forbrukerkjøpsloven).

Angrerett

Kontakt Rizwan Rafiq på e-post: [email protected]  ved spørsmål rundt angrerett.

Uavhentede varer

Varer som ikke blir hentet på utleveringssted på Zouq AS, med adresse Pedersgata 12 4013 Stavanger, Norge blir belastet med bestilt beløp.

Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.  Zouq AS vil følge Forbrukerklageutvalgets avgjørelser.